花间鹤

🌸weibo/其它平台:花间鹤🌸

© 花间鹤
Powered by LOFTER

✨Let me love you✨

       Say, go through the darkest of days

  你知道 挺过最黑暗的那段时光

  Heaven's a heartbreak away

  心中的天堂就会让心碎成为过往

  Never let you go, never let me down

  我不会让你离开 让自己对自己失望

  Oh, it's been a hell of a ride

  一直以来那向着地狱行进的心情

  Driving the edge of a knife

  恍如游走在刀尖之上

  Never let you go, never let me down

  但无论怎样我都不会让你离开 让自己对自己失望

  Don't you give up, nah-nah-nah

  你还没决心放手吧

  I won't give up, nah-nah-nah

  反正我是一定不会放手的

  Let me love you

  就让我爱你

  Let me love you

  就让我好好爱你

评论
热度 ( 3 )
TOP